L’actual animador de “Calle 7” sofreix d’esclerosi múltiple des de fa dos anys.El actual animador de “Calle 7” sufre de esclerosis múltiple desde hace dos años.

Des del divendres Alain Soulat compleix el seu major somni, ser l’animador oficial de Calle 7, això després de la partida de Jean Philippe Cretton a la Xarxa. Això realment ho té feliç, per la qual cosa el tema de la seva malaltia és alguna cosa aparti, que no li baixa per res l’ànim, és alguna cosa amb què conviu des de fa dos anys.

Soulat sofreix d’esclerosi múltiple, malaltia que li va ser diagnosticada fa dos anys quan estava a càrrec de Calle 7 a Paraguai. Van ser moments molt difícils, ja que a més va perdre la seva font laboral. En conversa amb Les Ultimes Notícies, recorda aquests dies i compte que “mai es va tirar a morir” i que sempre va pensar a ser positiu.

Sobre com a lluita contra la malaltia, detalla al citat mitjà, que tots els dilluns ha de col·locar-se una injecció amb el medicament, la qual ell mateix es posa de vegades en el braç o en una altra part del cos, encara que diu que és “dolorosa” destaca que no ho impossibilita per treballar.

“No em limita, em donen més ganes d’estar bé, de poder enfrontar-la la vegada que venja. No li tinc por”, assenyala a Dl.

Malgrat això, Soulat té l’ànim i les ganes de seguir lliurant entretención al seu públic, sobretot ara amb el final de Yingo.

 INFORMACIÓ ORIGINAL EXTRETA DE:

http://showbiz.publimetro.cl/alain-soulat-cuenta-como-enfrenta-su-enfermedad/showbiz/2013-02-03/160311.html

TRADUÏT AUTOMÀTICAMENT PER:
LA BARRA DE GOOGLE

Desde el viernes Alain Soulat cumple su mayor sueño, ser el animador oficial de Calle 7, esto tras la partida de Jean Philippe Cretton a La Red. Esto realmente lo tiene feliz, por lo que el tema de su enfermedad es algo aparte, que no le baja para nada el ánimo, es algo con que convive desde hace dos años.

Soulat sufre de esclerosis múltiple, enfermedad que le fue diagnosticada hace dos años cuando estaba a cargo de Calle 7 en Paraguay. Fueron momentos muy difíciles, ya que además perdió su fuente laboral. En conversación con Las Ultimas Noticias, recuerda esos días y cuenta que “nunca se echó a morir” y que siempre pensó en ser positivo.

Sobre como lucha contra la enfermedad, detalla al citado medio, que todos los lunes debe colocarse una inyección con el medicamento, la cual él mismo se pone a veces en el brazo o en otra parte del cuerpo, aunque dice que es “dolorosa” destaca que no lo imposibilita para trabajar.

“No me limita, me dan más ganas de estar bien, de poder enfrentarla la vez que venga. No le tengo miedo”, señala a LUN.

A pesar de esto, Soulat tiene el ánimo y las ganas de seguir entregando entretención a su público, sobre todo ahora con el final de Yingo.

INFORMACIÓN ORIGINAL EXTRAÍDA DE:

http://showbiz.publimetro.cl/alain-soulat-cuenta-como-enfrenta-su-enfermedad/showbiz/2013-02-03/160311.html

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Skip to content