«Necessitem que avanci la investigació i que provin nous medicaments per millorar el nostre dia a dia», afirma Mari Luz Tafaner, malalta d’esclerosi múltiple.

«Necesitamos que avance la investigación y que prueben nuevos medicamentos para mejorar nuestro día a día», afirma Mari Luz Mirón, enferma de esclerosis múltiple.

Per això recaptar fons per a la investigació és l’objectiu de l’exposició ‘Mil cares’ que el Grup Esclerosi Múltiple Afectats de Plasencia ha obert al complex cultural Santa Maria. Es pot visitar fins al 10 de juny, en horari de matí i tarda. Són 107 les peces que protagonitzen la mostra, obra de 75 artistes que col·laboren de forma solidària amb l’agrupació placentina i que, a través de gairebé totes les disciplines de l’art, posen en relleu les ‘mil cares’ d’una malaltia neurodegenerativa i crònica.

Cadascuna de les obres que han creat per a l’ocasió estan a la venda. Amb preus que oscil·len entre els 15 i els 250 euros i que faran possible que aquest grup local, amb 60 socis en el moment, contribueixi a la investigació.

L’exposició de Santa Maria és també per a aquest grup placentino un abans i un després en els seus deu anys d’història. Perquè amb ella volen donar-se a conèixer una mica més, reprendre la seva activitat i afavorir el coneixement d’una malaltia que pateixen 600 extremeny, que pot brollar en qualsevol moment i que requereix de l’afectat grans dosis d’ànim i positivisme per afrontar cada dia.

«Me la van diagnosticar fa vuit mesos i puc dir que avui estic bé gràcies a la medicació i als neuròlegs de Plasencia», va afegir Ana acompanyada pel seu marit Carmel, també del grup local, que el proper 25 tindrà lloc a la plaça el Dia Mundial de l’Esclerosi Múltiple. Vendran llaços i polseres taronges per continuar recaptant fons en favor dels afectats.

Por eso recaudar fondos para la investigación es el objetivo de la exposición ‘Mil caras’ que el Grupo Esclerosis Múltiple Afectados de Plasencia ha abierto en el complejo cultural Santa María. Se puede visitar hasta el 10 de junio, en horario de mañana y tarde. Son 107 las piezas que protagonizan la muestra, obra de 75 artistas que colaboran de forma solidaria con la agrupación placentina y que, a través de casi todas las disciplinas del arte, ponen de relieve las ‘mil caras’ de una enfermedad neurodegenerativa y crónica.

Cada una de las obras que han creado para la ocasión están a la venta. Con precios que oscilan entre los 15 y los 250 euros y que harán posible que este grupo local, con 60 socios en el momento, contribuya a la investigación.

La exposición de Santa María es también para este grupo placentino un antes y un después en sus diez años de historia. Porque con ella quieren darse a conocer un poco más, retomar su actividad y favorecer el conocimiento de una enfermedad que padecen 600 extremeño, que puede brotar en cualquier momento y que requiere del afectado grandes dosis de ánimo y positivismo para afrontar cada día.

«Me la diagnosticaron hace ocho meses y puedo decir que hoy estoy bien gracias a la medicación y a los neurólogos de Plasencia», añadió Ana acompañada por su marido Carmelo, también del grupo local, que el próximo 25 celebrará en la plaza el Día Mundial de la Esclerosis Múltiple. Venderán lazos y pulseras naranjas para continuar recaudando fondos en favor de los afectados.

 

INFORMACIÓ ORIGINAL EXTRETA DE:
http://www.hoy.es/plasencia/201605/21/arte-solidario-para-buena-20160521003451-v.html

TRADUÏT AUTOMÁTICAMENT PER:
GOOGLE CHROME

 

INFORMACIÓN ORIGINAL EXTRAIDA DE:
http://www.hoy.es/plasencia/201605/21/arte-solidario-para-buena-20160521003451-v.html

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Skip to content