El grup de rock Barricada lliurarà aquest dijous a l’Associació d’Esclerosi Múltiple de Navarra (Ademna) els beneficis que va obtenir en els concerts solidaris que va oferir els passats 27 i 28 de setembre a Ansoáin.El grupo de rock Barricada entregará este jueves a la Asociación de Esclerosis Múltiple de Navarra (Ademna) los beneficios que obtuvo en los conciertos solidarios que ofreció los pasados 27 y 28 de septiembre en Ansoáin.

PAMPLONA, 7 (EUROPA PRESS)

El grup de rock Barricada lliurarà aquest dijous a l’Associació d’Esclerosi Múltiple de Navarra (Ademna) els beneficis que va obtenir en els concerts solidaris que va oferir els passats 27 i 28 de setembre a Ansoáin.

L’acte de lliurament tindrà lloc aquest dijous a les 11 hores a Civican. En aquesta trobada es presentarà també el disc gravat en directe per Barricada en aquests dos concerts i es posarà a la venda el nou treball, que serà signat pels integrants del grup.

Per aquests concerts al teatre municipal de Ansoáin, Barricada va preparar un repertori elèctric basat en temes no escoltats des de fa molt temps en directe, així com cançons que s’interpretaven per primera vegada sobre un escenari.

Els enregistraments en directe d’aquestes dues gales han estat editades sota el títol ‘Queden camins que recórrer’, lema escollit per Ademna i Barricada per promocionar aquests esdeveniments, representats gràficament per Kukuxumusu.

INFORMACIÓ ORIGINAL EXTRETA DE:

http://www.que.es/navarra/201211071057-barricada-entrega-asociacion-esclerosis-multiple-epi.html

 

TRADUÏT AUTOMÀTICAMENT PER:
LA BARRA DE GOOGLE

PAMPLONA, 7 (EUROPA PRESS)

El grupo de rock Barricada entregará este jueves a la Asociación de Esclerosis Múltiple de Navarra (Ademna) los beneficios que obtuvo en los conciertos solidarios que ofreció los pasados 27 y 28 de septiembre en Ansoáin.

El acto de entrega tendrá lugar este jueves a las 11 horas en Civican. En este encuentro se presentará también el disco grabado en directo por Barricada en esos dos conciertos y se pondrá a la venta el nuevo trabajo, que será firmado por los integrantes del grupo.

Para estos conciertos en el teatro municipal de Ansoáin, Barricada preparó un repertorio eléctrico basado en temas no escuchados desde hace mucho tiempo en directo, así como canciones que se interpretaban por primera vez sobre un escenario.

Las grabaciones en directo de estas dos galas han sido editadas bajo el título ‘Quedan caminos que recorrer’, lema escogido por Ademna y Barricada para promocionar estos eventos, representados gráficamente por Kukuxumusu.

INFORMACIÓN ORIGINAL EXTRAÍDA DE:

http://www.que.es/navarra/201211071057-barricada-entrega-asociacion-esclerosis-multiple-epi.html

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Skip to content