MADRID, 16 d’octubre (EUROPA PRESS) –

   BIOGEN IDEC ha presentat davant els experts en esclerosi múltiple les dades d’eficàcia clínica del tractament oral ‘BG-12’ (dimetilfumarat) amb motiu de la celebració del XXVIII Congrés del Comitè Europeu per al Tractament i Investigació en Esclerosi Múltiple (ECTRIMS, per les seves sigles en anglès), que s’ha celebrat a Lió (França).MADRID, 16 Oct. (EUROPA PRESS) –

   BIOGEN IDEC ha presentado ante los expertos en esclerosis múltiple los datos de eficacia clínica del tratamiento oral ‘BG-12’ (dimetilfumarato) con motivo de la celebración del XXVIII Congreso del Comité Europeo para el Tratamiento e Investigación en Esclerosis Múltiple (ECTRIMS, por sus siglas en inglés), que se ha celebrado en Lyon (Francia).

  D’aquesta manera, la companyia ha garantit “la seguretat i tolerabilitat” d’aquesta nova teràpia dissenyada contra aquesta patologia. En l’actualitat, aquesta es troba en fase de revisió per les autoritats reguladores dels Estats Units, la Unió Europea , Austràlia, Canadà i Suïssa.

   Per arribar a aquestes conclusions, els experts de BIOGEN IDEC acaben de completar la Fase III dels estudis ‘DEFINE’ i ‘CONFIRM’, els resultats han estat publicats a la revista ‘New England Journal of Medicine’. Els resultats donen la dada que dimetilfumarat en dues dosis diferents “redueix significativament la proporció de pacients que tenen brots als dos anys, en un 49 per cent i un 50 per cent, respectivament”, expliquen els especialistes.

   Per la seva banda, el segon treball, que ocupació està molècula en comparació amb acetat de glatiramero, evidència que el dimetilfumarat redueix significativament la taxa anual de brots “entre un 44 per cent i un 51 per cent, en comparació amb placebo” , indiquen des la farmacèutica.

   A més, durant el congrés, BIOGEN IDEC ha confirmat també l’eficàcia de ‘Tysabri’ (natalizumab) en la reducció de la taxa anual de brots, “especialment en pacients tractats durant les primeres etapes de la malaltia” . Aquest medicament “ha demostrat el seu efecte, incrementant significativament el percentatge de pacients lliures de la malaltia amb els seus conseqüents beneficis sobre la seva qualitat de vida”, expressen.

   Finalment, han informat sobre fampridina, un fàrmac aprovat en la Unió Europea i que “s’espera que molt aviat estigui a disposició dels pacients a Espanya” . Aquest “millora la capacitat de deambulació en pacients que presenten una discapacitat per a això” , alguna cosa que és una de les conseqüències de patir esclerosi múltiple “arribant, en casos extrems, a la immobilitat total” , conclouen.

INFORMACIÓ ORIGINAL EXTRETA DE:

http://www.europapress.es/salud/farmacia-00668/noticia-empresas-biogen-idec-expone-expertos-esclerosis-multiple-datos-eficacia-clinica-bg-12-dimetilfumarato-20121016105752.html

 

TRADUÏT AUTOMÀTICAMENT PER:
LA BARRA DE GOOGLE

 De esta manera, la compañía ha garantizado “la seguridad y tolerabilidad” de esta nueva terapia diseñada contra esta patología. En la actualidad, ésta se encuentra en fase de revisión por las autoridades reguladoras de Estados Unidos, la Unión Europea, Australia, Canadá y Suiza.

   Para llegar a estas conclusiones, los expertos de BIOGEN IDEC acaban de completar la Fase III de los estudios ‘DEFINE’ y ‘CONFIRM’, cuyos resultados han sido publicados en la revista ‘New England Journal of Medicine’. Los resultados arrojan el dato de que dimetilfumarato en dos dosis diferentes “reduce significativamente la proporción de pacientes que tienen brotes a los dos años, en un 49 por ciento y un 50 por ciento, respectivamente”, explican los especialistas.

   Por su parte, el segundo trabajo, que empleo está molécula en comparación con acetato de glatirámero, evidencia que el dimetilfumarato reduce significativamente la tasa anual de brotes “entre un 44 por ciento y un 51 por ciento, en comparación con placebo”, indican desde la farmacéutica.

   Además, durante el congreso, BIOGEN IDEC ha confirmado también la eficacia de ‘Tysabri’ (natalizumab) en la reducción de la tasa anual de brotes, “especialmente en pacientes tratados durante las primeras etapas de la enfermedad”. Este medicamento “ha demostrado su efecto, incrementando significativamente el porcentaje de pacientes libres de la enfermedad con sus consecuentes beneficios sobre su calidad de vida”, expresan.

   Por último, han informado acerca de fampridina, un fármaco aprobado en la Unión Europea y que “se espera que muy pronto esté a disposición de los pacientes en España”. Éste “mejora la capacidad de deambulación en pacientes que presentan una discapacidad para ello”, algo que es una de las consecuencias de padecer esclerosis múltiple “llegando, en casos extremos, a la inmovilidad total”, concluyen.

INFORMACIÓN ORIGINAL EXTRAÍDA DE:

http://www.europapress.es/salud/farmacia-00668/noticia-empresas-biogen-idec-expone-expertos-esclerosis-multiple-datos-eficacia-clinica-bg-12-dimetilfumarato-20121016105752.html

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Skip to content