Biogen Idec Inc., una companyia de biotecnologia amb seu en Weston coneguda pels seus medicaments contra l’esclerosi múltiple, va dir que ha presentat una sol·licitud de nou fàrmac als reguladors federals per obtenir l’aprovació per comercialitzar un nou potencial tractament de la EM es coneix com BG-12.Biogen Idec Inc., una compañía de biotecnología con sede en Weston conocida por sus medicamentos contra la esclerosis múltiple, dijo que ha presentado una solicitud de nuevo fármaco a los reguladores federales para obtener la aprobación para comercializar un nuevo potencial tratamiento de la EM se conoce como BG-12.

Al desembre, Biogen Idec les seves accions van arribar a la seva alta per a l’any 2011 després que la companyia va donar a conèixer els resultats prometedors d’un assaig clínic de BG-12 .

BG-12, la designació de l’empresa per dimetil fumarato, es pren dues vegades al dia en forma de píndola, i està dissenyat per tractar la recaiguda-remissió d’esclerosi múltiple, de vegades cridada EMRR, la forma més comuna de l’esclerosi múltiple, Biogen Idec, va dir en un comunicat de premsa. Altres dos fàrmacs de Biogen Idec per la EM són lliurats de manera diferent. Tysabri s’administra en una infusió una vegada al mes, i Avonex s’injecta una vegada a la setmana, va dir la companyia.

Biogen Idec, que va dir avui que havia presentat una sol·licitud de nou fàrmac als EUA Food and Drug Administration, va afegir que té previst presentar una petició similar als reguladors europeus en els propers dies.
Biogen Idec va dir que preveu que l’audició de les autoritats reguladores sobre l’estat i l’acceptació de la seva presentació de BG-12 “en el proper parell de mesos”.

En un comunicat de premsa aquest matí, la companyia va dir que la FDA ha aprovat dues dosis separades innovacions, destinades a millorar l’experiència de tractament per als pacients tractats amb A onex. Actualment, Avonex és lliurat en xeringa. El que la FDA ha aprovat és un dispositiu “acte-injector” per subministrar una dosi de Avonex. A causa que l’agulla de l’acte-injector és més prima i més curta que el d’una xeringa, l’esperança és que l’acte-injector faci les coses més fàcils per als pacients.

Font: boston.com © 2012 The New York Times Co (28/02/12)

INFORMACIÓ ORIGINAL EXTRETA DE:

http://www.msrc.co.uk/index.cfm?fuseaction=show&pageid=2479&CFID=4728623&CFTOKEN=30016981

TRADUÏT AUTOMÁTICAMENT PER:
http://www.softcatala.org/traductor

En diciembre, Biogen Idec sus acciones llegaron a su alta para el año 2011 después de que la compañía dio a conocer los resultados prometedores de un ensayo clínico de BG-12 .

BG-12, la designación de la empresa por dimetil fumarato, se toma dos veces al día en forma de píldora, y está diseñado para tratar la recaída-remisión de esclerosis múltiple, a veces llamada EMRR, la forma más común de la esclerosis múltiple,  Biogen Idec, dijo en un comunicado de prensa. Otros dos fármacos de Biogen Idec para la EM son entregados de manera diferente. Tysabri se administra en una infusión una vez al mes, y Avonex se inyecta una vez a la semana, dijo la compañía.

Biogen Idec, que dijo hoy que había presentado una solicitud de nuevo fármaco a los EE.UU. Food and Drug Administration, añadió que tiene previsto presentar una petición similar a los reguladores europeos en los próximos días.

Biogen Idec dijo que prevé que la audición de las autoridades reguladoras sobre el estado y la aceptación de su presentación de BG-12 “en el próximo par de meses”.

En un comunicado de prensa esta mañana, la compañía dijo que la FDA ha aprobado dos dosis separadas innovaciones, destinadas a mejorar la experiencia de tratamiento para los pacientes tratados con A onex. Actualmente, Avonex es entregado en jeringa. Lo que la FDA ha aprobado es un dispositivo “auto-inyector” para suministrar una dosis de Avonex. Debido a que la aguja de la auto-inyector es más delgada y más corta que el de una jeringa, la esperanza es que el auto-inyector haga las cosas más fáciles para los pacientes.

Fuente: boston.com © 2012 The New York Times Co (28/02/12)

 

 

INFORMACIÓN ORIGINAL EXTRAÍDA DE:

 

 

http://www.msrc.co.uk/index.cfm?fuseaction=show&pageid=2479&CFID=4728623&CFTOKEN=30016981

TRADUCIDO AUTOMÁTICAMENTE POR:
LA BARRA DE GOOGLE

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Skip to content