Científics de Clínica Mayo han utilitzat amb èxit més petites, les molècules revestiments nervioses en ratolins que imiten l’esclerosi múltiple (EM). Diuen que la troballa, publicat avui en la revista PLoS ONE , suggereix noves teràpies per als pacients amb EM.d’ADN doblegats per estimular la regeneració i reparació de mielina.  Científicos de Clínica Mayo han utilizado con éxito más pequeñas, las moléculas revestimientos nerviosas en ratones que imitan la esclerosis múltiple (EM). Dicen que el hallazgo, publicado hoy en la revista PLoS ONE , sugiere nuevas terapias para los pacientes con EM.de ADN doblados para estimular la regeneración y reparación de mielina.

“El problema ha estat trobar una forma d’estimular el sistema nerviós per regenerar la seva pròpia mielina (la capa en els nervis) perquè les cèl·lules nervioses pot recuperar-se d’un atac d’esclerosi múltiple “, diu L. James Maher III, Ph.D., Maig bioquímic Clinic i autor principal de l’article. “Hem demostrat que aquestes petites molècules, cridades aptámeros, pot estimular la reparació en els ratolins que estem estudiant.”
Més de 2,5 milions de persones pateixen esclerosi múltiple a tot el món. No hi ha guareix ni tractament efectiu per detenir la progressió o reparar el dany a la beina de mielina que envolta i protegeix els nervis. Sense aquesta protecció, les fibres nervioses es danya, la qual cosa porta al declivi en la mobilitat i funció cognitiva, i altres complicacions debilitantes.
Investigadors de l’EM, com el neuròleg de Clínica Maig, Moisés Rodríguez, MD, co-autor en aquest treball, s’han centrat en els anticossos monoclonales en ratolins per estimular la reparació de la mielina. Rodríguez i els equips de Maher, treballant junts, han determinat que els aptámeros no només són eficaços, si no són fàcils i barats per sintetitzar – un punt important per als desenvolupadors de medicaments. També són estables i no susceptibles de provocar una resposta immune. Aquest nou enfocament ha de ser validat en altres models de ratolí per veure si podria ser un candidat per a assajos clínics humans.
Els anticossos monoclonales utilitzats en investigacions anteriors són grans i complexos, però es va mostrar a promoure tant la senyalització cel·lular i la remielinización de les centrals de lesions del sistema nerviós en ratolins. Els aptámeros utilitzats en aquest estudi estan a menys d’una desena part de la grandària d’anticossos i són d’un sol filament d’ADN que conté només 40 unitats de nucleòtids.

La investigació va ser recolzada per la Clínica Mayo i la Societat Nacional d’Esclerosi Múltiple.

Els co-autors inclouen Branislav Nastasijevic, Brent Wright, Ph.D., Smestad Juan, i Warrington Arthur, Ph.D., tots de Clínica Mayo.

Font: Eureka Alert! Copyright © 2012 per l’AAAS, la societat de la ciència (29/06/12)

INFORMACIÓ ORIGINAL EXTRETA DE:

http://www.msrc.co.uk/index.cfm?fuseaction=show&pageid=2479&CFID=4728623&CFTOKEN=30016981

 

 

TRADUÏT AUTOMÁTICAMENT PER:
http://www.apertium.org/index.php?id=translatetext

“El problema ha sido encontrar una forma de estimular el sistema nervioso para regenerar su propia mielina (la capa en los nervios) para que las células nerviosas puede recuperarse de un ataque de esclerosis múltiple “, dice L. James Maher III, Ph.D., Mayo bioquímico Clinic y autor principal del artículo. “Hemos demostrado que estas pequeñas moléculas, llamadas aptámeros, puede estimular la reparación en los ratones que estamos estudiando.”

Más de 2,5 millones de personas padecen esclerosis múltiple en todo el mundo. No hay cura ni tratamiento efectivo para detener la progresión o reparar el daño a la vaina de mielina que rodea y protege los nervios. Sin esa protección, las fibras nerviosas se daña, lo que lleva al declive en la movilidad y función cognitiva, y otras complicaciones debilitantes.

Investigadores de la EM, como el neurólogo de Clínica Mayo, Moisés Rodríguez, MD, co-autor en este trabajo, se han centrado en los anticuerpos monoclonales en ratones para estimular la reparación de la mielina. Rodríguez y los equipos de Maher, trabajando juntos, han determinado que los aptámeros no sólo son eficaces, si no son fáciles y baratos para sintetizar – un punto importante para los desarrolladores de medicamentos. También son estables y no susceptibles de provocar una respuesta inmune. Este nuevo enfoque debe ser validado en otros modelos de ratón para ver si podría ser un candidato para ensayos clínicos humanos.

Los anticuerpos monoclonales utilizados en investigaciones anteriores son grandes y complejos, pero se mostró a promover tanto la señalización celular y la remielinización de las centrales de lesiones del sistema nervioso en ratones. Los aptámeros utilizados en este estudio están a menos de una décima parte del tamaño de anticuerpos y son de un solo filamento de ADN que contiene sólo 40 unidades de nucleótidos.

La investigación fue apoyada por la Clínica Mayo y  la Sociedad Nacional de Esclerosis Múltiple.

Los co-autores incluyen Branislav Nastasijevic, Brent Wright, Ph.D., Smestad Juan, y Warrington Arthur, Ph.D., todos de Clínica Mayo.

Fuente: Eureka Alert! Copyright © 2012 por la AAAS, la sociedad de la ciencia (29/06/12)

 

 

INFORMACIÓN ORIGINAL EXTRAÍDA DE:

http://www.msrc.co.uk/index.cfm?fuseaction=show&pageid=2479&CFID=4728623&CFTOKEN=30016981

 

 

TRADUCIDO AUTOMÁTICAMENTE POR:
LA BARRA DE GOOGLE

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Skip to content