Els beneficis de l’exercici en persones amb esclerosi múltiple estan ben documentats. L’exercici pot millorar la força muscular, la respiració, l’equilibri, la densitat òssia i l’aptitud general. L’exercici també pot millorar la funció vesical i intestinal, problemes comuns en l’esclerosi múltiple. Un pla d’exercicis ben dissenyat pot en última instància millorar la perspectiva global i la qualitat de vida.Los beneficios del ejercicio en personas con esclerosis múltiple están bien documentados. El ejercicio puede mejorar la fuerza muscular, la respiración, el equilibrio, la densidad ósea y la aptitud general. El ejercicio también puede mejorar la función vesical e intestinal, problemas comunes en la esclerosis múltiple. Un plan de ejercicios bien diseñado puede en última instancia mejorar la perspectiva global y la calidad de vida.

Instruccions

1

Sigui realista. Avaluar la mobilitat i la modalitat de la fatiga. Incorporar l’exercici en les activitats habituals. Alguns exercicis es poden fer a la cuina a l’espera dels aliments a cuinar. Altres poden fer mentre veu la televisió o abans de aixecar-se del llit. Comenceu amb només un o dos exercicis i algunes repeticions.

2

Intenta fer exercicis en posició horitzontal. Exercici sobre un matalàs ferm sòl o moqueta. Els exemples inclouen el genoll a augments de pit, les natges aixeca, aixeca el braç i la inclinació de la pelvis.

Enllaços patrocinats:

Jocs Brain Training Funcionalitats 250 +, 30 +, Mòduls flexible, ampliable i compatible.

Kentico.com / Descarregar

3

L’exercici en la posició d’assegut. L’exercici en una cadira de rodes a la taula de la cuina. Col · loqui els palmells de les mans en un drap de cuina. Feu lliscar cap endavant sobre la taula per estirar els braços. Utilitzeu un rotllo de paper d’alumini o embolcall de plàstic per fer flexions del canell i el braç. Respiri profundament mentre s’està assegut exercir l’abdomen. Això pot millorar la postura, que sovint es va afeblir a l’esclerosi múltiple.

4

Agenollar a les mans i els genolls per fer exercici addicional. Esteneu un braç o una cama. Eventualment treballar fins a estendre un braç i la cama oposada. Exerciti els músculs abdominals estirant-los en temps de genolls.

5

Realitzar exercicis en posició vertical, si ho permet la mobilitat. Col loqueu una cadira propera a sostenir. Mantingui el genoll dret mentre aixeca la cama cap endavant, darrere i al costat. Intenta fer exercicis per mantenir l’equilibri sense la cadira. Col · loqui els peus junts i de peu. Repetir amb un peu al davant de l’altre.

6

L’acumulació gradual. Màster dos exercicis amb quatre repeticions cadascun i repeteixi cada dia. Avaluar la fatiga abans d’afegir altres exercicis per tractar l’esclerosi múltiple. Afegiu només un nou exercici durant un període de tres dies.

INFORMACIÓ ORIGINAL EXTRETA DE:

http://www.ehow.com/how_2066518_use-exercise-treat-multiple-sclerosis.html

 

TRADUÏT AUTOMÀTICAMENT PER:
LA BARRA DE GOOGLE

Instrucciones:

1

Sea realista. Evaluar la movilidad y la modalidad de la fatiga. Incorporar el ejercicio en las actividades habituales. Algunos ejercicios se pueden hacer en la cocina a la espera de los alimentos a cocinar. Otros pueden hacer mientras ve la televisión o antes de levantarse de la cama. Comience con sólo uno o dos ejercicios y algunas repeticiones.

2

Trate de hacer ejercicios en posición horizontal. Ejercicio sobre un colchón firme suelo o moqueta. Los ejemplos incluyen la rodilla a aumentos de pecho, las nalgas levanta, levanta el brazo y la inclinación de la pelvis.

Enlaces patrocinados

                       Juegos Brain Training

Mejorar la memoria y la atención con juegos mentales científicos. Prueba Gratis

www.lumosity.com

3

El ejercicio en la posición de sentado. El ejercicio en una silla de ruedas a la mesa de la cocina. Coloque las palmas de las manos en un paño de cocina. Deslice hacia adelante sobre la mesa para estirar los brazos. Utilice un rollo de papel de aluminio o envoltura de plástico para hacer flexiones de la muñeca y el brazo. Respire profundamente mientras se está sentado ejercer el abdomen. Esto puede mejorar la postura, que a menudo se debilitó en la esclerosis múltiple.

4

Arrodillarse en las manos y las rodillas para hacer ejercicio adicional. Extienda un brazo o una pierna. Eventualmente trabajar hasta extender un brazo y la pierna opuesta. Ejercite los músculos abdominales tirando de ellos en tiempo de rodillas.

5

Realizar ejercicios en posición vertical, si lo permite la movilidad. Coloque una silla cercana a sostener. Mantenga la rodilla derecha mientras levanta la pierna hacia delante, detrás y al lado. Trate de hacer ejercicios para mantener el equilibrio sin la silla. Coloque los pies juntos y de pie. Repetir con un pie en frente del otro.

6

La acumulación gradual. Máster dos ejercicios con cuatro repeticiones cada uno y repita todos los días. Evaluar la fatiga antes de añadir otros ejercicios para tratar la esclerosis múltiple. Agregue sólo un nuevo ejercicio durante un período de tres días.

INFORMACIÓN ORIGINAL EXTRAÍDA DE:

http://www.ehow.com/how_2066518_use-exercise-treat-multiple-sclerosis.html

 

TRADUCIDO AUTOMÁTICAMENTE POR:
LA BARRA DE GOOGLE

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Skip to content