El proper dissabte 5 de novembre  farem una costellada per tal de reunir-nos tots i gaudir de la bona companyia. El próximo sábado 5 de noviembre haremos una costellada para reunirnos y disfrutar de la buena compañía.

Aquesta costellada tindrà lloc al restaurant “Ca N’Ayxelà”, a Santa Margarida dels Monjos. Disposarem de voluntaris per ajudar a tothom que ho necessiti.

La sortida es farà amb un autocar adaptat des de la Torre Catalunya ( Plaça dels Països Catalans) a les 11:00 hores i l’arribada serà al mateix lloc de sortida cap a les 19:15 hores de la tarda aproximadament.

Petits entreteniments. Torrada amb tonyina, anxoves i escalivada o xató.  Xai a la brasa amb mongetes i carxofes. Gelat de Crocant o crema catalana.  Vins i cava Canals & Casanova.  Aigua, cafès i licors.  Transport anada i tornada. El preu serà  de 35 euros.

Tots aquells que hi estiguin interessats caldrà fer una reserva prèvia i pagar amb antelació.

Esta costellada tendrá lugar en el restaurant “Can N’Ayxelà”, a Santa Margarita dels Monjos. Dispondremos de voluntarios para ayudar a todo el mundo que lo necesite.

La salida se hará con un autocar adaptado desde la Torre Cataluña ( Plaça dels Països Catalans) a las 11:00 horas y la llegada será em el mismo lugar de la salida hacia las 19:15 horas de la tarde aproximadamente.

Pequeños entretenimientos. Tostada con atún, anchoas y escalivada o xató. Cordero a la brasa con judías y alcachofas.  Helado de Crocant o crema catalana. Vinos y cava Canals & Casanova. Agua, cafés y licores. Transporte ida y retorno. El precio será de 35 euros.

Todos aquellos que estén interesados habrá que hacer una reserva previa y pagar con antelación.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Skip to content