Avui us presentem l’extracte de les fulles d’un arbre impressionant! Són molts els qualificatius amb els que descriure’l però són molts més els efectes i propietats que se li atribueixen. Descobriu el Ginkgo Biloba.Hoy os presentamos el extracto de las hojas de un árbol impresionante! Son muchos los calificativos con los que describirlo pero son muchos más los efectos y propiedades que se le atribuyen. Descubre el Ginkgo Biloba.

És evident que la medicina naturista i els seus efectes estan cada cop més estudiats i valorats, però el seu ús com a medicina alternativa porta centenars, o com el cas del ginkgo, milers d’anys utilitzant-se com a remei medicinal. És evident que no tothom hi està 100% d’acord amb molts dels tractaments que aquesta medicina ens aporta. Lluny de la discussió que aquest tipus de pràctiques ens pugui oferir, ja que no volem obrir un debat entre la medicina naturista i la científica, us presentem “l’arbre dels quaranta escuts” o “l’albercoc de plata” com se’l coneix dintre de la cultura oriental, per les seves excepcionals propietats que se li atribueixen.

L’extracte del Ginkgo Biloba té una relació positiva amb el nostre Sistema Vascular, millora les funcions cognitives, pot tenir una incidència directa en la fatiga o millora les facultats d’envelliment. Hi han moltes altres plantes i remeis que us convidem a investigar per a solucionar moltes de les conseqüències que es deriven de gran nombre de malalties.

Exemples extrems de la tenacitat del ginkgo es poden veure a Hiroshima, on quatre arbres que creixien a 1,5 km d’on va caure la bomba atòmica el 1945 es compten entre els pocs supervivents a l’àrea de l’explosió. Mentre que totes les altres plantes i animals van ser destruïts a l’àrea, el ginkgos, tot i que recremats, van sobreviure i avui en dia encara viuen i són del tot sans.

Es pot administrar en forma d’extracte liquid, com a infusió, comprimids o en càpsules. En funció de la manera més recomanada, saludable o desitjada.

Com us comentàvem en la presentació la informació mèdica oferida al lector manté un caràcter bàsicament informatiu i no volem, en cap cas, substituir les opinions, consells i recomanacions del col·lectiu professional sanitari.

Des d’aquí us animem a seguir coneixent i investigant qualsevol dels remeis que ens aporti millores en la nostra qualitat de vida.

Es evidente que la medicina naturista y sus efectos están cada vez más estudiados y valorados, pero su uso como medicina alternativa lleva cientos, o como el caso del ginkgo, miles de años utilizándose como remedio medicinal. Es evidente que no todos están 100% de acuerdo con muchos de los tratamientos que esta medicina nos aporta. Lejos de la discusión que este tipo de prácticas nos pueda ofrecer, ya que no queremos abrir un debate entre la medicina naturista y la científica, os presentamos “el árbol de los cuarenta escudos” o “el albaricoque de plata” como se le conoce dentro de la cultura oriental, por sus excepcionales propiedades que se le atribuyen.

El extracto del Ginkgo Biloba tiene una relación positiva con nuestro Sistema Vascular, mejora las funciones cognitivas, puede tener una incidencia directa en la fatiga o mejora las facultades de envejecimiento. Hay muchas otras plantas y remedios que le invitamos a investigar para solucionar muchas de las consecuencias que se derivan de gran número de enfermedades.

Ejemplos extremos de la tenacidad del ginkgo se pueden ver en Hiroshima , donde cuatro árboles que crecían a 1,5 km de donde cayó la bomba atómica en 1945 se cuentan entre los pocos supervivientes en el área de la explosión.  Mientras que todas las otras plantas y animales fueron destruidos en el área, el ginkgos, aunque requemados, sobrevivieron y hoy en día todavía viven y son del todo sanos.

Se puede administrar en forma de extracto líquido, como infusión, comprimidos o en cápsulas. En función de la forma más recomendada, saludable o deseada.

Como os comentábamos en la presentación la información médica ofrecida al lector mantiene un carácter básicamente informativo y no queremos, en ningún caso, sustituir las opiniones, consejos y recomendaciones del colectivo profesional sanitario.

Desde aquí os animamos a seguir conociendo e investigando cualquiera de los remedios que nos aporte mejoras en nuestra calidad de vida.

 

INFORMACIÓ ORIGINAL EXTRETA DE:
https://experienciesmultiples.wordpress.com/2016/04/07/el-ginko-biloba-i-la-seva-particularitat/

TRADUÏT AUTOMÁTICAMENT PER:
GOOGLE CHROME

 

INFORMACIÓN ORIGINAL EXTRAIDA DE:
https://experienciesmultiples.wordpress.com/2016/04/07/el-ginko-biloba-i-la-seva-particularitat/

TRADUCIDO AUTOMÁTICAMENTE POR:
GOOGLE CHROME

 

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Skip to content