El Servei de Neurologia de l’Hospital Universitari de Guadalajara participarà avui en una jornada organitzada per l’Associació de Malalts d’Esclerosi Múltiple de Guadalajara en els salons de l’Hotel AC de la capital.   El Servicio de Neurología del Hospital Universitario de Guadalajara participará hoy en una jornada organizada por la Asociación de Enfermos de Esclerosis Múltiple de Guadalajara en los salones del Hotel AC de la capital.

Segons va informar el Sescam, des de les 17.00 a 19.00 hores totes aquelles afectats, familiars o persones interessades per aquesta patologia podran escoltar al cap de Neurologia de l’Hospital i professor de la Facultat de Medicina de la Universitat d’Alcalá, el doctor Antonio Yusta Esquerre que parlarà sobre el Present i futur en el Tractament de l’Esclerosi.

L’Esclerosi Múltiple és una malaltia neurològica que en l’actualitat se situa com la segona causa de discapacitat física entre la població jove i edat adulta primerenca, solament superada pels accidents de trànsit. Aquesta patologia afecta principalment a les persones en les etapes més productives de la seva vida, entre els 20 i els 40 anys sent més freqüent en dones que en homes.

INFORMACIÓ ORIGINAL EXTRETA DE:

http://www.abc.es/20120525/comunidad-castillalamancha/abcp-servicio-neurologia-jornada-esclerosis-20120525.html

TRADUÏT AUTOMÁTICAMENT PER:
http://www.apertium.org/index.php?id=translatetext

  Según informó el Sescam, desde las 17.00 a 19.00 horas todas aquellas afectados, familiares o personas interesadas por esta patología podrán escuchar al jefe de Neurología del Hospital y profesor de la Facultad de Medicina de la Universidad de Alcalá, el doctor Antonio Yusta Izquierdo que hablará sobre el Presente y futuro en el Tratamiento de la Esclerosis.

La Esclerosis Múltiple es una enfermedad neurológica que en la actualidad se sitúa como la segunda causa de discapacidad física entre la población joven y edad adulta temprana, solo superada por los accidentes de tráfico. Esta patología afecta principalmente a las personas en las etapas más productivas de su vida, entre los 20 y los 40 años siendo más frecuente en mujeres que en hombres.

INFORMACIÓN ORIGINAL EXTRAÍDA DE:

http://www.abc.es/20120525/comunidad-castillalamancha/abcp-servicio-neurologia-jornada-esclerosis-20120525.html

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Skip to content