Els malalts d’esclerosi múltiple de la província d’Albacete comptaran amb la primera sala de rehabilitació virtual de Castella-la Manxa. Aquest projecte és el segon més d’aquestes característiques a nivell europeu.Los enfermos de esclerosis múltiple de la provincia de Albacete contarán con la primera sala de rehabilitación virtual de Castilla-La Mancha. Este proyecto es el segundo además de estas características a nivel europeo.

Aquesta iniciativa es posarà en marxa per part de l’Associació Espanyola d’Esclerosi Múltiple d’Albacete i comptarà amb el patrocini de Biogen Idec i amb la col · laboració de la Diputació Provincial.

 L’associació, entitat dedicada des de fa més de 18 anys a l’atenció d’aquests pacients, fa un pas més en el seu afany per innovar i oferir els millors tractaments a aquests malalts.

 El projecte

 El Virtual Rehab és un producte innovador per a la millora de la qualitat de vida dels pacients combinant per a la rehabilitació física modernes tècniques de captura de moviments utilitzant la tecnologia dels videojocs.

 Aquesta eina està indicada, segons van explicar des de l’associació Albacete, per a la rehabilitació d’esclerosi múltiple, Parkinson, Alzheimer, danys cerebrals, manteniment físic de la gent gran i altres malalties neurològiques.

En concret treballa les funcions de l’equilibri, coordinació, debilitat, fatiga i espasticitat tant en braços com a les cames.

 Des de l’associació van recordar que una activitat física suau i constant és imprescindible per evitar les complicacions que poden aparèixer en algunes malalties neurològiques degeneratives així com per mantenir i millorar les funcions que han quedat afectades.

 Entre altres qüestions es recomana treballar l’enfortiment muscular, la resistència i també l’equilibri i la coordinació.

INFORMACIÓ ORIGINAL EXTRETA DE:

http://www.laverdad.es/albacete/v/20121009/albacete/enfermos-esclerosis-contaran-primera-20121009.html

 

TRADUÏT AUTOMÀTICAMENT PER:
LA BARRA DE GOOGLE

Esta iniciativa será puesta en marcha por parte de la Asociación Española de Esclerosis Múltiple de Albacete y contará con el patrocinio de Biogen Idec y con la colaboración de la Diputación Provincial.

La asociación, entidad dedicada desde hace más de 18 años a la atención de estos pacientes, da un paso más en su afán por innovar y ofrecer los mejores tratamientos a estos enfermos.

 El proyecto

El Virtual Rehab es un producto innovador para la mejora de la calidad de vida de los pacientes combinando para la rehabilitación física modernas técnicas de captura de movimientos usando la tecnología de los videojuegos.

Esta herramienta está indicada, según explicaron desde la asociación albaceteña, para la rehabilitación de esclerosis múltiple, párkinson, alzhéimer, daños cerebrales, mantenimiento físico de la tercera edad y otras enfermedades neurológicas.

En concreto trabaja las funciones del equilibrio, coordinación, debilidad, fatiga y espasticidad tanto en brazos como en las piernas.

Desde la asociación recordaron que una actividad física suave y constante es imprescindible para evitar las complicaciones que pueden aparecer en algunas enfermedades neurológicas degenerativas así como para mantener y mejorar aquellas funciones que han quedado afectadas.

Entre otras cuestiones se recomienda trabajar el fortalecimiento muscular, la resistencia así como el equilibrio y la coordinación.

INFORMACIÓN ORIGINAL EXTRAÍDA DE:

http://www.laverdad.es/albacete/v/20121009/albacete/enfermos-esclerosis-contaran-primera-20121009.html

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Skip to content