Esclerosi múltiple: Nova teràpia amb fulles d’olivera, que el seu àcid oleanólico s’ha revelat com un prometedor i potent aliat en el tractament dels símptomes de malalties que, com l’esclerosi múltiple, es caracteritzen per la inflamació. Esclerosis múltiple: Nueva terapia con hojas de olivo, cuyo ácido oleanólico se ha revelado como un prometedor y potente aliado en el tratamiento de los síntomas de enfermedades que, como la esclerosis múltiple, se caracterizan por la inflamación.

Un descobriment que porta a més signatura espanyola i que pot suposar un pas important en el desenvolupament de noves teràpies per guanyar la batalla a una malaltia degenerativa del sistema nerviós i per la qual encara no es compta amb un tractament de curació definitiu.

INFORMACIÓ ORIGINAL EXTRETA DE:

  http://www.ellahoy.es/salud/articulo/esclerosis-multiple-nueva-terapia-con-hojas-de-olivo/60397/

TRADUÏT AUTOMÁTICAMENT PER:
http://www.softcatala.org/traductor

Un descubrimiento que lleva además firma española y que puede suponer un paso importante en el desarrollo de nuevas terapias para ganar la batalla a una enfermedad degenerativa del sistema nervioso y para la que todavía no se cuenta con un tratamiento de curación definitivo.

INFORMACIÓN ORIGINAL EXTRAÍDA DE:

  http://www.ellahoy.es/salud/articulo/esclerosis-multiple-nueva-terapia-con-hojas-de-olivo/60397/

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Skip to content