Un estudi recent suggereix que la simvastatina, ,un fàrmac comunament utilitzat per reduir els nivells de colesterol, pot ser un tractament efectiu per a les persones amb infecció aguda per neuritis òptica .Un estudio reciente sugiere que la simvastatina, ,un fármaco comúnmente utilizado para reducir los niveles de colesterol, puede ser un tratamiento efectivo para las personas con infección aguda por neuritis óptica .

L’article va ser publicat en el Diari d’Esclerosi Múltiple al setembre.La neuritis òptica és causada per dany a la mielina al voltant del nervi òptic i no hi ha guareix coneguda. És un de les síndromes clínicament aïllat (CIS) suggestiu de EM, i al voltant del 30% dels pacients amb neuritis òptica desenvolupen EM dins dels 5 anys següents.

Les estatinas com la simvastatina s’han utilitzat durant els últims 20 anys en els nivells de colesterol més baixos, però els investigadors creuen que també pot tenir un efecte sobre el sistema immunològic. Recentment en petita escala, els assajos clínics han indicat l’ús potencial de les estatinas com un tractament per la EM, ja que poden reduir la resposta immune en la EM que causa dany a la mielina.

L’estudi

Els investigadors de la Universtiy de Copenhaguen, Dinamarca, van investigar en comparació del tractament amb simvastatina al dia amb un placebo en pacients amb neuritis òptica per investigar l’efecte després de 6 mesos. Els resultats de l’estudi suggereixen que la simvastatina millora alguns elements de la visió.

Est és una troballa prometedora d’un petit estudi de 64 persones. No obstant això, es necessiten assajos addicionals per confirmar que la simvastatina és un tractament efectiu per la neuritis òptica abans que pugui estar disponible.

INFORMACIÓ ORIGINAL EXTRETA DE:

http://www.mssociety.org.uk/ms-news/2011/10/simvastatin-study-improves-vision-in-optic-neuritis

TRADUÏT AUTOMÁTICAMENT PER:
http://www.softcatala.org/traductor

El artículo fue publicado en el Diario de Esclerosis Múltiple en septiembre. La neuritis óptica es causada por daño a la mielina alrededor del nervio óptico y no hay cura conocida. Es uno de los síndromes clínicamente aislado (CIS) sugestivo de EM, y alrededor del 30% de los pacientes con neuritis óptica desarrollan EM dentro de los 5 años siguientes.

Las estatinas como la simvastatina se han utilizado durante los últimos 20 años en los niveles de colesterol más bajos, pero los investigadores creen que también puede tener un efecto sobre el sistema inmunológico. Recientemente en pequeña escala, los ensayos clínicos han indicado el uso potencial de las estatinas como un tratamiento para la EM, ya que pueden reducir la respuesta inmune en la EM que causa daño a la mielina.

El estudio

Los investigadores de la Universtiy de Copenhague, Dinamarca, investigaron en comparación con el tratamiento con simvastatina al día con un placebo en pacientes con neuritis óptica para investigar el efecto después de 6 meses. Los resultados del estudio sugieren que la simvastatina mejora algunos elementos de la visión.

Este es un hallazgo prometedor de un pequeño estudio de 64 personas. Sin embargo, se necesitan ensayos adicionales para confirmar que la simvastatina es un tratamiento efectivo para la neuritis óptica antes de que pueda estar disponible.

INFORMACIÓN ORIGINAL EXTRAÍDA DE:

http://www.mssociety.org.uk/ms-news/2011/10/simvastatin-study-improves-vision-in-optic-neuritis

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Skip to content