Biogen Idec, va dir el dimarts que va rebre aprovació a EUA d’una forma més fàcil d’usar de la seva injecció de Avonex per a l’esclerosi múlple.  Biogen Idec, dijo el martes que recibió aprobación en EE.UU. de una forma más fácil de usar de su inyección de Avonex para la esclerosis múltiple.L’Administració d’Aliments i Medicaments va aprovar la ploma per a l’empresa Avonex, una injecció que s’ha dissenyat per reduir el dolor i l’ansietat quan els pacients es autoadministran el fàrmac. La FDA també ha aprovat un nou horari de dosatge per a la droga destinada a reduir els símptomes de la grip sovint que s’associen amb la droga.

Biogen ofereix actualment un programa en el qual les infermeres registrades visiten els pacients de Avonex i els ensenyen a acte-injectar-se la forma original de Avonex. El medicament va ser aprovat en 1996.
En un anunci separat, Biogen va dir que va presentar una sol·licitud de la FDA per a una píndola experimental de l’esclerosi múltiple conegut com BG-12 . L’aplicació consta de dos estudis de la companyia que mostren la reducció en l’activitat de la malaltia i la seguretat i tolerabilidad favorable, d’acord amb la companyia de Cambridge, Massachusetts-based. L’esclerosi múltiple és una malaltia del sistema immunològic en els quals el cos ataca el cervell i la medul·la espinal.
Biogen també comercialitza la droga per a esclerosi múltiple Tysabri amb Elan Pharmaceuticals Inc.

Font: Empreses de Canadà © 1999-2012 Rogers Communications (28/02/12).

INFORMACIÓ ORIGINAL EXTRETA DE:

http://www.msrc.co.uk/index.cfm?fuseaction=show&pageid=2479&CFID=4728623&CFTOKEN=30016981

TRADUÏT AUTOMÁTICAMENT PER:
http://www.softcatala.org/traductorLa Administración de Alimentos y Medicamentos aprobó la pluma  para la empresa Avonex, una inyección que se ha diseñado para reducir el dolor y la ansiedad cuando los pacientes se autoadministran el fármaco. La FDA también ha aprobado un nuevo horario de dosificación para la droga destinada a reducir los síntomas de la gripe a menudo que se asocian con la droga.

 Biogen ofrece actualmente un programa en el que las enfermeras registradas visitan los pacientes de Avonex y les enseñan a auto-inyectarse la forma original de Avonex. El medicamento fue aprobado en 1996.

En un anuncio separado, Biogen dijo que presentó una solicitud de la FDA para una píldora experimental de la esclerosis múltiple conocido como BG-12 . La aplicación consta de dos estudios de la compañía que muestran la reducción en la actividad de la enfermedad y la seguridad y tolerabilidad favorable, de acuerdo con la compañía de Cambridge, Massachusetts-based. La esclerosis múltiple es una enfermedad del sistema inmunológico en los cuales el cuerpo ataca el cerebro y la médula espinal.

Biogen también comercializa la droga para esclerosis múltiple Tysabri con Elan Pharmaceuticals Inc.

 

Fuente: Empresas de Canadá © 1999-2012 Rogers Communications (28/02/12).

 

 

INFORMACIÓN ORIGINAL EXTRAÍDA DE:

 

 

http://www.msrc.co.uk/index.cfm?fuseaction=show&pageid=2479&CFID=4728623&CFTOKEN=30016981

TRADUCIDO AUTOMÁTICAMENTE POR:
LA BARRA DE GOOGLE

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Skip to content