El nou medicament, conegut com Ocrelizumab, està en les primeres etapes de desenvolupament.   El nuevo medicamento, conocido como Ocrelizumab, está en las primeras etapas de desarrollo.

Un nou tractament que actua sobre la conducta anormal d’una cèl·lula immune podria beneficiar als pacients d’esclerosi múltiple.

Un recent estudi suggereix que el comportament irregular d’unes cèl·lules conegudes com a “cèl·lules B” podria ser un factor fonamental per a les investigacions d’aquesta malaltia crònica que afecta el sistema nerviós.

L’equip d’investigadors d’EUA, Canadà i Suïssa, que estan investigant aquesta teràpia, va indicar que la mateixa es troba en les primeres etapes de desenvolupament.

Els resultats inicials indiquen que Ocrelizumab, un nou medicament, arriba a aquestes cèl·lules B i produeix una significativa reducció de les lesions inflamatorias del cervell.

Est és un “enfocament terapèutic innovador”, diu el doctor Ludwing Kappos, de l’Hospital Universitari de Basilea, a Suïssa.

Kappos i els seus col·legues han realitzat proves en 218 pacients i van informar que l’impacte del fàrmac ha estat “ràpid i pronunciat”.

No obstant això, hi ha els qui, com el doctor Moses Rodríguez, consideren que la nova medicina no ofereix gens nou.

“Hi ha una altra medicina, el Rituximab, amb la qual s’ha estat experimentant per anys. Aquest producte fa el mateix”, va indicar Rodríguez qui és professor d’immunologia de la Clínica Maig, en Rochester.

L’estudi va ser patrocinat per F. Hoffmann-La Roche i Biogen Idec.

INFORMACIÓ ORIGINAL EXTRETA DE:

http://www.voanews.com/spanish/news/science-health/farmaco-esclerosis-multiple-132993658.html

TRADUÏT AUTOMÁTICAMENT PER:
http://www.softcatala.org/traductor

Un nuevo tratamiento que actúa sobre la conducta anormal de una célula inmune podría beneficiar a los pacientes de esclerosis múltiple.

Un reciente estudio sugiere que el comportamiento irregular de unas células conocidas como “células B” podría ser un factor fundamental para las investigaciones de esta enfermedad crónica que afecta el sistema nervioso.

El equipo de investigadores de EE.UU., Canadá y Suiza, que están investigando esta terapia, indicó que la misma se encuentra en las primeras etapas de desarrollo.

Los resultados iniciales indican que Ocrelizumab, un nuevo medicamento, llega a estas células B y produce una significativa reducción de las lesiones inflamatorias del cerebro.

Este es un “enfoque terapéutico innovador”, dice el doctor Ludwing Kappos, del Hospital Universitario de Basilea, en Suiza.

Kappos y sus colegas han realizado pruebas en 218 pacientes e informaron que el impacto del fármaco ha sido “rápido y pronunciado”.

Sin embargo, hay quienes, como el doctor Moses Rodríguez, consideran que la nueva medicina no ofrece nada nuevo.

“Hay otra medicina, el Rituximab, con la que se ha estado experimentando por años. Ese producto hace lo mismo”, indicó Rodríguez quien es profesor de inmunología de la Clínica Mayo, en Rochester.

El estudio fue patrocinado por F. Hoffmann-La Roche y Biogen Idec.

INFORMACIÓN ORIGINAL EXTRAÍDA DE:

http://www.voanews.com/spanish/news/science-health/farmaco-esclerosis-multiple-132993658.html

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Skip to content