FRANCFORT (Reuters) – La farmacèutica alemanya Merck KGaA va superar els pronòstics per als seus guanys ajustats i va anticipar un major creixement en les utilitats subjacents aquest any, sobre la base de millors vendes d’un medicament per a l’esclerosi múltiple i a la fortalesa del dòlar. FRANCFORT (Reuters) – La farmacéutica alemana Merck KGaA superó los pronósticos para sus ganancias ajustadas y anticipó un mayor crecimiento en las utilidades subyacentes este año, en base a mejores ventas de un medicamento para la esclerosis múltiple y a la fortaleza del dólar.

Els guanys ajustada abans d’interès, impostos, depreciació i amortització (EBITDA) van créixer un 13,9 per cent a 746,6 milions d’euros (922 milions de dòlars), per sobre dels 706 milions esperats per mitjanes d’analistes.

Els ingressos procedents de les seves dues drogues millors venudes Rebif -contra l’esclerosi- i Erbitux -contra el càncer-, van augmentar més de l’esperat, mentre que la debilitat de l’euro va impulsar el valor de les vendes a l’estranger.
Les vendes de Rebif van créixer en un 9,6 per cent a 492 milions d’euros per tipus de canvi ajustat, un 14 per cent per sobre de les projeccions d’analistes, gràcies a increments de preus a Estats Units.

Les accions de l’empresa pujaven un 4,79 per cent, mentre que l’índex alemany d’accions DAX avançava un 0,7 per cent.

Merck genera la major part dels seus costos en euros encara que té grans exportacions a fabricants de televisions de pantalla plana d’Amèrica del Nord i Àsia, que usen els cristalls líquids de l’empresa en la seva producció.

“La unitat comercial de cristalls líquids espera seguir amb forts volums en el tercer trimestre d’aquest any i una lleu baixa de vendes en el quart trimestre”, va informar Merck, que és el proveïdor nombre un d’aquest tipus de substàncies.

El grup va predir un EBITDA ajustat d’entre 2.850 milions d’euros i 2.950 milions d’euros aquest any, en lloc de la predicció prèvia d’entre 2.800 i 2.900 milions.

Això es compara favorablement amb els 1.730 milions d’euros de l’any passat. La projecció d’analistes apunta a un EBITDA ajustat de 2.880 milions d’euros en el 2012.

No obstant això, les pèrdues netes del segon trimestre van estar per sobre de l’esperat en 60,5 milions d’euros, pressionades per 376 milions d’euros en càrrecs vinculats al seu programa de reducció de costos.

(1 dòlar = 0,8096 euros)

(Reporti de Ludwig Burger. Editat en espanyol per Damián Pérez i Gabriela Donoso)

INFORMACIÓ ORIGINAL EXTRETA DE:

http://lta.reuters.com/article/worldNews/idLTASIE87D06D20120814?sp=true

 

 

TRADUÏT AUTOMÁTICAMENT PER:
http://www.apertium.org/index.php?id=translatetext

Las ganancias ajustada antes de interés, impuestos, depreciación y amortización (EBITDA) crecieron un 13,9 por ciento a 746,6 millones de euros (922 millones de dólares), por encima de los 706 millones esperados por promedios de analistas.

Los ingresos procedentes de sus dos drogas mejores vendidas Rebif -contra la esclerosis- y Erbitux -contra el cáncer-, aumentaron más de lo esperado, mientras que la debilidad del euro impulsó el valor de las ventas en el extranjero.

Las ventas de Rebif crecieron en un 9,6 por ciento a 492 millones de euros por tipo de cambio ajustado, un 14 por ciento por encima de las proyecciones de analistas, gracias a incrementos de precios en Estados Unidos.

Las acciones de la empresa subían un 4,79 por ciento, mientras que el índice alemán de acciones DAX avanzaba un 0,7 por ciento.

Merck genera la mayor parte de sus costos en euros aunque tiene grandes exportaciones a fabricantes de televisiones de pantalla plana de Norteamérica y Asia, que usan los cristales líquidos de la empresa en su producción.

“La unidad comercial de cristales líquidos espera seguir con fuertes volúmenes en el tercer trimestre de este año y una leve baja de ventas en el cuarto trimestre”, informó Merck, que es el proveedor número uno de ese tipo de sustancias.

El grupo predijo un EBITDA ajustado de entre 2.850 millones de euros y 2.950 millones de euros este año, en lugar de la predicción previa de entre 2.800 y 2.900 millones.

Esto se compara favorablemente con los 1.730 millones de euros del año pasado. La proyección de analistas apunta a un EBITDA ajustado de 2.880 millones de euros en el 2012.

Sin embargo, las pérdidas netas del segundo trimestre estuvieron por encima de lo esperado en 60,5 millones de euros, presionadas por 376 millones de euros en cargos vinculados a su programa de reducción de costos.

(1 dólar = 0,8096 euros)

(Reporte de Ludwig Burger. Editado en español por Damián Pérez y Gabriela Donoso)

INFORMACIÓN ORIGINAL EXTRAÍDA DE:

http://lta.reuters.com/article/worldNews/idLTASIE87D06D20120814?sp=true

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Skip to content