Més de 80 professionals de la neurologia de nacionalitat russa participen des d’avui i fins al divendres en l’exclusiu complex hoteler de l’Albir, Sha Wellness Clinic, a l’I Congrés Científic sobre el Registre Internacional de Pacients d’Esclerosi Múltiple.  Más de 80 profesionales de la neurología de nacionalidad rusa participan desde hoy y hasta el viernes en el exclusivo complejo hotelero de l’Albir, Sha Wellness Clinic, en el I Congreso Científico sobre el Registro Internacional de Pacientes de Esclerosis Múltiple.

El diputat de turisme de la Costa Blanca, Joaquín Albaladejo, donava la benvinguda als congressistes agraint l’elecció de l’Alfàs del Pi com a seu de la trobada. Decisió encertada entre altres raons per disposar el municipi de complexos hotelers de l’exclusivitat del Sha Wellnes Clinic. En nom de l’adreça de l’hotel, Alfredo Bataller destacava que el 35 % dels seus clients habituals són de Rússia, procedència dels professionals de la neurologia reunits a l’Alfàs del Pi per abordar els últims avanços mèdics sobre una malaltia que pateixen al voltant de 3.000.000 de persones al món.

L’alcalde de l’Alfàs del Pi, Vicente Arques, s’encarregava d’inaugurar el Congrés desitjant una feliç estada als participants. Feia al mateix temps referencia a l’esforç inversor de la família Bataller que ha contribuït perquè el municipi, tradicionalment destinació turística especialitzada en els sectors esportiu i cultural, obri una 3ª via dedicada al turisme saludable “no hi ha cap altre centre com aquest ni a Espanya ni a Europa” postil·lava Vicente Arques.

L’Alfàs del Pi acull aquest primer Congrés Mèdic Rus, un dels mercats que més creix al costat del nòrdic en la Costa Blanca. El Altet serà l’únic aeroport turístic amb 2 vols diaris a Moscou a partir del proper mes de juny com ha assenyalat en l’acte el diputat de turisme.

Poblacions com l’Alfàs del Pi compten amb les infraestructures i els serveis necessaris per donar cobertura a esdeveniments d’aquesta categoria, destacant el caràcter acollidor i amable de les seves gents, concloïa l’alcalde alfasino.

INFORMACIÓ ORIGINAL EXTRETA DE:

http://www.radiosirena.es/actualidad-marina-baixa/actualidad-lalfas-del-pi/3123-i-congreso-cientifico-de-esclerosis-multiple-en-alfaz.

TRADUÏT AUTOMÁTICAMENT PER:
http://www.softcatala.org/traductor

El diputado de turismo de la Costa Blanca, Joaquín Albaladejo, daba la bienvenida a los congresistas agradeciendo la elección de l’Alfàs del Pi como sede del encuentro. Decisión acertada entre otras razones por disponer el municipio de complejos hoteleros de la exclusividad del Sha Wellnes Clinic. En nombre de la dirección del hotel, Alfredo Bataller destacaba que el 35 % de sus clientes habituales son de Rusia, procedencia de los profesionales de la neurología reunidos en l’Alfàs del Pi para abordar los últimos avances médicos acerca de una enfermedad que padecen alrededor de 3.000.000 de personas en el mundo.

El alcalde de l’Alfàs del Pi, Vicente Arques, se encargaba de inaugurar el Congreso deseando una feliz estancia a los participantes. Hacía al mismo tiempo referencia al esfuerzo inversor de la familia Bataller que ha contribuido para que el municipio, tradicionalmente destino turístico especializado en los sectores deportivo y cultural, abra una 3ª vía dedicada al turismo saludable “no hay ningún otro centro como éste ni en España ni en Europa” apostillaba Vicente Arques.

 L’Alfàs del Pi acoge este primer Congreso Médico Ruso, uno de los mercados que más crece junto al nórdico en la Costa Blanca. El Altet será el único aeropuerto turístico con 2 vuelos diarios a Moscú a partir del próximo mes de junio como ha señalado en el acto el diputado de turismo.

 Poblaciones como l’Alfàs del Pi cuentan con las infraestructuras y los servicios necesarios para dar cobertura a eventos de esta categoría, destacando el carácter acogedor y amable de sus gentes, concluía el alcalde alfasino.

INFORMACIÓN ORIGINAL EXTRAÍDA DE:

http://www.radiosirena.es/actualidad-marina-baixa/actualidad-lalfas-del-pi/3123-i-congreso-cientifico-de-esclerosis-multiple-en-alfaz.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Skip to content