Un extens article publicat en Revista de Neurologia ha revisat el mecanisme d’acció del fingolimod i la seva relació amb el desenvolupament d’infeccions. El fingolimod és el primer fàrmac modificador de la malaltia disponible per via oral per a pacients amb esclerosi múltiple remitent recurrent   Un extenso artículo publicado en Revista de Neurología ha revisado el mecanismo de acción del fingolimod y su relación con el desarrollo de infecciones. El fingolimod es el primer fármaco modificador de la enfermedad disponible por vía oral para pacientes con esclerosis múltiple remitente recurrente.

El mecanisme d’acció del fingolimod es basa en un efecte antagònic sobre els receptors de l’esfingosina 1-fosfat, que impedeix la migració de limfòcits naïve i centrals de memòria del teixit linfoide a la sang, preservant la recirculació de limfòcits T efectors de memòria. Aquest efecte es tradueix en una linfopenia en la sang perifèrica.

El fingolimod indueix una linfopenia selectiva i reversible que, amb les dades disponibles en l’actualitat, no sembla incrementar el risc d’infeccions oportunistes, a causa que la inmunovigilancia està preservada, encara que ha de tenir-se en compte el risc d’infecció herpética. L’autor de la revisió també.

INFORMACIÓ ORIGINAL EXTRETA DE:

http://www.revneurol.com/sec/RSS/noticiaImprimir.php?id=3648

 

 

TRADUÏT AUTOMÁTICAMENT PER:
http://www.apertium.org/index.php?id=translatetext

  El mecanismo de acción del fingolimod se basa en un efecto antagónico sobre los receptores de la esfingosina 1-fosfato, que impide la migración de linfocitos naïve y centrales de memoria del tejido linfoide a la sangre, preservando la recirculación de linfocitos T efectores de memoria. Este efecto se traduce en una linfopenia en la sangre periférica.

El fingolimod induce una linfopenia selectiva y reversible que, con los datos disponibles en la actualidad, no parece incrementar el riesgo de infecciones oportunistas, debido a que la inmunovigilancia está preservada, aunque debe tenerse en cuenta el riesgo de infección herpética. El autor de la revisión también discute el papel del fingolimod en el desarrollo de leucoencefalopatía multifocal progresiva según los últimos avances en el conocimiento de esta infección oportunista.

INFORMACIÓN ORIGINAL EXTRAÍDA DE:

http://www.revneurol.com/sec/RSS/noticiaImprimir.php?id=3648

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Skip to content