Mercadillos, subhastes, massatges, tallers, carrera popular, degustacions, passejos, revetlla, bingo… Són moltes les activitats que el poble de Torrecilla en Cameros ha organitzat per a aquest dissabte, jornada en què celebrarà la XVI Festa de la Solidaritat. Mercadillos, subastas, masajes, talleres, carrera popular, degustaciones, paseos, verbena, bingo… Son muchas las actividades que el pueblo de Torrecilla en Cameros ha organizado para este sábado, jornada en que celebrará la XVI Fiesta de la Solidaridad.

Aquest esdeveniment s’ha convertit en un referent de la localitat i amb ell es busca recaptar la màxima suma de diners per donarla a un projecte solidari triat per una assemblea de veïns. En aquesta ocasió, aquest òrgan va escollir, per votació popular, dirigir els fons que s’aconsegueixin amb les activitats a finançar el projecte de rehabilitació en domicilis que l’Associació De La Rioja d’Esclerosi Múltiple desenvolupa entre els afectats per aquesta malaltia. La festa començarà a les 10 hores amb l’obertura d’un rasclet solidari i durarà fins a la matinada amb una revetlla. La cita, que va néixer en 1996, implica a tot el municipi que es bolca tant en els preparatius com en les activitats.

INFORMACIÓ ORIGINAL EXTRETA DE:

http://www.larioja.com/v/20120814/rioja-comarcas/fiesta-solidaridad-ayudara-afectados-20120814.html

TRADUÏT AUTOMÁTICAMENT PER:
http://www.apertium.org/index.php?id=translatetext

Este evento se ha convertido en un referente de la localidad y con él se busca recaudar la máxima suma de dinero para donarla a un proyecto solidario elegido por una asamblea de vecinos. En esta ocasión, este órgano escogió, por votación popular, dirigir los fondos que se logren con las actividades a financiar el proyecto de rehabilitación en domicilios que la Asociación Riojana de Esclerosis Múltiple desarrolla entre los afectados por esta enfermedad. La fiesta comenzará a las 10 horas con la apertura de un rastrillo solidario y durará hasta la madrugada con una verbena. La cita, que nació en 1996, implica a todo el municipio que se vuelca tanto en los preparativos como en las actividades.

INFORMACIÓN ORIGINAL EXTRAÍDA DE:

http://www.larioja.com/v/20120814/rioja-comarcas/fiesta-solidaridad-ayudara-afectados-20120814.html

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Skip to content