El conseller de Sanitat de la Comunitat de Madrid, Javier Fernández-Lasquetty, va lliurar avui un dels trofeus als guanyadors de la carrera “Corre per l’esclerosi múltiple”, organitzada per la Fundació Esclerosi Múltiple com una acció de sensibilització social, informació i solidaritat amb les persones afectades i les seves famílies, en el marc del Dia Mundial de l’Esclerosi, que se celebra el 30 de maig. El consejero de Sanidad de la Comunidad de Madrid, Javier Fernández-Lasquetty, entregó hoy uno de los trofeos a los ganadores de la carrera “Corre por la esclerosis múltiple”, organizada por la Fundación Esclerosis Múltiple como una acción de sensibilización social, información y solidaridad con las personas afectadas y sus familias, en el marco del Día Mundial de la Esclerosis, que se celebra el 30 de mayo.

La jornada va constar de dues proves: una amb una distància de 10 quilòmetres i una altra de 2,5 quilòmetres. Fernández-Lasquetty va ser l’encarregat de lliurar el premi al guanyador de la prova de 10 quilòmetres.
Segons va informar el Govern regional, al llarg de 2011 un total de 834 pacients amb esclerosi múltiple van ser ingressats als hospitals de la Comunitat de Madrid, que explica per a la seva atenció amb cinc equips multidisciplinaris als hospitals La Pau, Ramón y Cajal, Porta de Ferro, Gregorio Marañón i Clínic San Carlos.

Des de febrer passat, l’Hospital Clínic Sant Carlos i l’Hospital Ramón y Cajal han estat designats centres de referència nacional per a l’esclerosi múltiple. La designació d’un centre de referència nacional implica el reconeixement d’aquest hospital com el millor de tota Espanya per tractar una determinada dolència i, per això, el seu àmbit i cobertura abasta no només als pacients de la comunitat autònoma en la qual estigui situat, sinó a pacients de tot el conjunt del Sistema Nacional de Salut.

L’Esclerosis Múltiples és una malaltia crònica inflamatoria amb una prevalença a Espanya d’entre 45 i 80 nous casos a l’any per cada 100.000 habitants. És una patologia que afecta a persones joves -entre 25 i 45 anys- i de curs impredictible

INFORMACIÓ ORIGINAL EXTRETA DE:

http://ecodiario.eleconomista.es/espana/noticias/3978590/05/12/madrid-lasquetty-entrega-los-trofeos-de-la-carrera-corre-por-la-esclerosis-multiple.html

TRADUÏT AUTOMÁTICAMENT PER:
http://www.softcatala.org/traductor

La jornada constó de dos pruebas: una con una distancia de 10 kilómetros y otra de 2,5 kilómetros. Fernández-Lasquetty fue el encargado de entregar el premio al ganador de la prueba de 10 kilómetros.

Según informó el Gobierno regional, a lo largo de 2011 un total de 834 pacientes con esclerosis múltiple fueron ingresados en los hospitales de la Comunidad de Madrid, que cuenta para su atención con cinco equipos multidisciplinares en los hospitales La Paz, Ramón y Cajal, Puerta de Hierro, Gregorio Marañón y Clínico San Carlos.

Desde febrero pasado, el Hospital Clínico San Carlos y el Hospital Ramón y Cajal han sido designados centros de referencia nacional para la esclerosis múltiple. La designación de un centro de referencia nacional implica el reconocimiento de ese hospital como el mejor de toda España para tratar una determinada dolencia y, por ello, su ámbito y cobertura abarca no sólo a los pacientes de la comunidad autónoma en la que esté ubicado, sino a pacientes de todo el conjunto del Sistema Nacional de Salud.

La Esclerosis Múltiples es una enfermedad crónica inflamatoria con una prevalencia en España de entre 45 y 80 nuevos casos al año por cada 100.000 habitantes. Es una patología que afecta a personas jóvenes -entre 25 y 45 años- y de curso impredecible

INFORMACIÓN ORIGINAL EXTRETA DE:

http://ecodiario.eleconomista.es/espana/noticias/3978590/05/12/madrid-lasquetty-entrega-los-trofeos-de-la-carrera-corre-por-la-esclerosis-multiple.html

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Skip to content