- La parella complia 10 anys de casats i el seu marit va voler demostrar-li que la vol “tal com és”
- La pareja cumplía diez años de casados y su marido quiso demostrarle que la quiere “tal y como es”
El passat dimecres 27 de juliol Carl Gilberston (38) i la seva dona, Laura (36), van complir deu anys de casats. Ella pateix esclerosi múltiple , una malaltia degenerativa que l’ha postrat en una cadira de rodes. No obstant això, el seu estat físic no ha impedit que hagi pogut gaudir en una data tan assenyalada.
Carl va demanar ajuda als estudiants de la Liverpool Mitjana Academy per poder dur a terme el seu pla. Els va demanar que cantessin ‘Just The Way You Are’, de Bruno Mars.”La cançó era important només en el sentit que volia fer-li saber que no importa què pot canviar, l’estimo com ella és i per a mi és perfecta”, va explicar Gilberston al portal ‘ Today ‘.
Es van conèixer fa quinze anys en un club de Liverpool. En aquell temps, Laura exercia d’infermera de pediatria i tot i que ja havia estat diagnosticada d’esclerosi múltiple, el seu cos estava en plenes facultats. Des de la seva primera trobada la seva dona havia tingut algunes recaigudes, però sempre havia aconseguit tirar endavant. Va ser just després de la lluna de mel, quan una forta recaiguda la deixà caure en una cadira de rodes.
Dissabte passat, Gilbertson li va dir a la seva esposa que anaven a visitar els seus pares en un centre comercial de Liverpool. Quan van arribar al lloc, Laura es va trobar amb familiars i convidats al casament de fa una dècada i un cor preparat per cantar. Un dels components li va lliurar una rosa, i el xou va arrencar. Visiblement emocionada, la dona va sentir com més de 20 persones cantaven per a ella un commovedor missatge: “ets sorprenent, tal com ets”.
El vídeo del moment va ser publicat per l’acadèmia encarregada del flashmob, i ja acumula més de 170.000 visualitzacions.
Video homenatge del desè aniversari(flashmob)
El pasado miércoles 27 de julio Carl Gilberston (38) y su mujer, Laura (36), cumplieron diez años de casados. Ella sufre esclerosis múltiple, una enfermedad degenerativa que la ha postrado en una silla de ruedas. Sin embargo, su estado físico no ha impedido que haya podido disfrutar en una fecha tan señalada. Se conocieron hace quince años en un club de Liverpool. Por aquel entonces, Laura ejercía de enfermera de pediatría y aunque ya había sido diagnosticada de esclerosis múltiple, su cuerpo estaba en plenas facultades. Desde su primer encuentro su esposa había tenido algunas recaídas, pero siempre había conseguido salir adelante. Fue justo después de la luna de miel, cuando una fuerte recaída la postró en una silla de ruedas. El sábado pasado, Gilbertson le dijo a su esposa que iban a visitar a sus padres en un centro comercial de Liverpool. Cuando llegaron al lugar, Laura se encontró con familiares e invitados a la boda de hace una década y un coro preparado para cantar. Uno de los componentes le entregó una rosa, y el show arrancó. Visiblemente emocionada, la mujer escuchó cómo más de 20 personas cantaban para ella un conmovedor mensaje: “eres asombrosa, tal y como eres”. El vídeo del momento fue publicado por la academia encargada del flashmob, y ya acumula más de 170.000 visualizaciones.
Carl pidió ayuda a los estudiantes de la Liverpool Media Academy para poder llevar a cabo su plan. Les pidió que cantaran ‘Just The Way You Are’, de Bruno Mars. “La canción era importante solo en el sentido que quería hacerle saber que no importa qué puede cambiar, la amo como ella es y para mi es perfecta”, explicó Gilberston al portal ‘Today’.Video homenaje del décimo aniversario (flashmob)
INFORMACIÓ ORIGINAL EXTRETA DE:
http://www.lavanguardia.com/vida/20160802/403646750031/sorpresa-hombre-mujer-esclerosis.html?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=vida
TRADUÏT AUTOMÁTICAMENT PER:
GOOGLE CHROME:
INFORMACIÓN ORIGINAL EXTRAIDA DE:
http://www.lavanguardia.com/vida/20160802/403646750031/sorpresa-hombre-mujer-esclerosis.html?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=vida