L’Obra Social “la Caixa” destinarà 57.500 euros a projectes de l’Associació Síndrome de Down de Balears, l’Associació Balear d’Esclerosi Múltiple, l’Associació per a Estudio y Promoción del Bienestar Social Barcelona y la Fundación Proyecto Joven.La Obra Social “la Caixa” destinará 57.500 euros a proyectos de la Asociación Síndrome de Down de Baleares, la Asociación Balear de Esclerosis Múltiple, la Asociación para el Estudio y Promoción del Bienestar Social Barcelona y la Fundación Proyecto Joven.
Les ajudes formen part del programa d’iniciatives socials 2012 de l’entitat, a la qual destina més de 5 milions d’euros en tota Espanya, per finançar 260 projectes de lluita contra la pobresa i l’exclusió social i promoció de l’autonomia i atenció a la discapacitat i la dependència, ha informat en un comunicat.
En concret, l’Obra Social “la Caixa” ha concedit ajudes per 37.500 euros a dos projectes de Balears dirigits a fomentar la promoció i el desenvolupament integral de les persones que es troben en situació de pobresa i vulnerabilitat.
Un és per crear un hort per a menors a Inca, des d’on fomentar valors, actituds i habilitats relacionades amb el respecte cap a la naturalesa, la societat i l’individu, de l’Associació per a Estudio y Promoción del Bienestar Social Barcelona y la Fundación Proyecto Joven.
L’altre, de la Fundació Projecto Jove, pretén fomentar el voluntariat en els processos d’inclusió social de persones amb addiccions a les drogues.
Els altres 20.000 euros són per a dos projectes de Mallorca dirigits a fomentar l’autonomia i la qualitat de vida de persones amb discapacitat, afectades per una malaltia o en situació de dependència, amb especial atenció a la gent gran.
Un d’ells és, de l’Associació Síndrome de Down de Balears, té com a finalitat oferir entrenament en autonomia de la llar i habilitats socials a afectats per aquesta patologia per facilitar-los una major independència.
L’altre és per millorar el nivell físic de persones afectades per esclerosis, presentat per l’Associació Balear d’Esclerosi Múltiple.
El director executiu territorial de “la Caixa” a Balears, Joan Ramon Forts ha signat els quatre convenis de col·laboració amb un representant de cada institució.
INFORMACIÓ ORIGINAL EXTRETA DE:
http://www.abc.es/agencias/noticia.asp?noticia=1254643
TRADUÏT AUTOMÁTICAMENT PER:
http://www.apertium.org/index.php?id=translatetext
Las ayudas forman parte del programa de iniciativas sociales 2012 de la entidad, a la que destina más de 5 millones de euros en toda España, para financiar 260 proyectos de lucha contra la pobreza y la exclusión social y promoción de la autonomía y atención a la discapacidad y la dependencia, ha informado en un comunicado.
En concreto, la Obra Social “la Caixa” ha concedido ayudas por 37.500 euros a dos proyectos de Baleares dirigidos a fomentar la promoción y el desarrollo integral de las personas que se encuentran en situación de pobreza y vulnerabilidad.
Uno es para crear un huerto para menores en Inca, desde donde fomentar valores, actitudes y habilidades relacionadas con el respeto hacia la naturaleza, la sociedad y el individuo, de la Asociación para el Estudio y Promoción del Bienestar Social. Barcelona.
El otro, de la Fundación Proyecto Joven, pretende fomentar el voluntariado en los procesos de inclusión social de personas con adicciones a las drogas.
Los otros 20.000 euros son para dos proyectos de Mallorca dirigidos a fomentar la autonomía y la calidad de vida de personas con discapacidad, afectadas por una enfermedad o en situación de dependencia, con especial atención a la gente mayor.
Uno de ellos es, de la Asociación Síndrome de Down de Baleares, tiene como finalidad ofrecer entrenamiento en autonomía del hogar y habilidades sociales a afectados por esta patología para facilitarles una mayor independencia.
El otro es para mejorar el nivel físico de personas afectadas por esclerosis, presentado por la Asociación Balear de Esclerosis Múltiple.
El director ejecutivo territorial de “la Caixa” en Baleares, Joan Ramon Fuertes ha firmado los cuatro convenios de colaboración con un representante de cada institución.
INFORMACIÓN ORIGINAL EXTRAÍDA DE: