Palma ha estat seleccionat com un dels municipis finalistes del concurs arquitectònic ” Corta con las barreras “, que té com a objectiu millorar la mobilitat i l’autonomia personal de pacients amb esclerosi múltiple, perquè aconsegueixin una major interacció social i més llibertat en el seu moment a dia. Palma ha sido seleccionado como uno de los municipios finalistas del concurso arquitectónico “Corta con las barreras”, que tiene como objetivo mejorar la movilidad y la autonomía personal de pacientes con esclerosis múltiple, para que logren una mayor interacción social y más libertad en su día a día.

  Palma ha estat seleccionada al costat de Linares, Oleiros, Torrejón i Vélez Màlaga en aquest projecte que fomenta per primera vegada des de l’àmbit empresarial el compliment d’una norma estatal que obliga a l’accessibilitat universal en totes les comunitats autònomes, segons han informat avui els organitzadors d’aquesta iniciativa a través d’un comunicat.

Després de la decisió del jurat, que està integrat per representants de l’administració pública, de la comunitat científica, així com associacions de pacients d’esclerosi múltiple, tindrà lloc una votació popular de l’1 al 12 d’octubre a través de la pàgina web www.cortaconlasbarreras.com per triar la proposta guanyadora.

El guanyador realitzarà una obra arquitectònica en la seva localitat per millorar la mobilitat i autonomia personal dels pacients amb esclerosi múltiple, una malaltia que causa un impacte molt alt sobre la qualitat de vida i que s’erigeix com la segona causa de discapacitat més freqüent en adults d’entre 30 i 40 anys, per darrere dels accidents de trànsit.

INFORMACIÓ ORIGINAL EXTRETA DE:

http://www.abc.es/agencias/noticia.asp?noticia=1259213

TRADUÏT AUTOMÁTICAMENT PER:
http://www.apertium.org/index.php?id=translatetext

Palma ha sido seleccionada junto a Linares, Oleiros, Torrejón y Vélez Málaga en este proyecto que fomenta por primera vez desde el ámbito empresarial el cumplimiento de una norma estatal que obliga a la accesibilidad universal en todas las comunidades autónomas, según han informado hoy los organizadores de esta iniciativa a través de un comunicado.

 Tras la decisión del jurado, que está integrado por representantes de la administración pública, de la comunidad científica, así como asociaciones de pacientes de esclerosis múltiple, tendrá lugar una votación popular del 1 al 12 de octubre a través de la página web www.cortaconlasbarreras.com para elegir la propuesta ganadora.

El ganador realizará una obra arquitectónica en su localidad para mejorar la movilidad y autonomía personal de los pacientes con esclerosis múltiple, una enfermedad que causa un impacto muy alto sobre la calidad de vida y que se erige como la segunda causa de discapacidad más frecuente en adultos de entre 30 y 40 años, por detrás de los accidentes de tráfico.

INFORMACIÓN ORIGINAL EXTRAÍDA DE:

http://www.abc.es/agencias/noticia.asp?noticia=1259213

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Skip to content