La Plaça d’Espanya serà el punt de trobada des del qual s’iniciarà un recorregut per la ciutat, a les 11:30 h.

  La Plaza de España será el punto de encuentro desde el que se iniciará un recorrido por la ciudad, a las 11:30 h.

MÓSTOLES.- Diumenge que ve, 6 de novembre, tindrà lloc aquest Passeig Ciclista Popular, que aquest any arriba a la seva tercera edició i a la qual estan convidats tots els mostoleños. Organitzat per l’Associació Mostoleña d’Esclerosi Múltiple (AMDEM) en col·laboració amb la Regidoria d’Esports, La Plaça d’Espanya serà el punt de trobada des del qual s’iniciarà un recorregut per la ciutat i que aquest any incorpora una novetat; els veïns que vulguin participar podran fer-ho amb bicicleta, en cadira de rodes, patí, patinet, monopatín o anar caminant durant el passeig.

Aquesta iniciativa esportiva, que en la 2ª edició va aconseguir congregar a nombrosos afeccionats al ciclisme, persegueix conscienciar a la població sobre aquesta malaltia degenerativa demostrant que l’accés a l’esport per part dels afectats és una via més per a la seva integració social.

INFORMACIÓ ORIGINAL EXTRETA DE:

http://www.teleprensa.es/madrid-noticia-328525-tercer-paseo-popular-de-los-afectados-de-esclerosis-mltiple.html

TRADUÏT AUTOMÁTICAMENT PER:
http://www.softcatala.org/traductor

MÓSTOLES.- El próximo domingo, 6 de noviembre, tendrá lugar este Paseo Ciclista Popular, que este año llega a su tercera edición y a la que están invitados todos los mostoleños. Organizado por la Asociación Mostoleña de Esclerosis Múltiple (AMDEM) en colaboración con la Concejalía de Deportes, La Plaza de España será el punto de encuentro desde el que se iniciará un recorrido por la ciudad y que este año incorpora una novedad; los vecinos que quieran participar podrán hacerlo en bicicleta, en silla de ruedas, patín, patinete, monopatín o ir andando durante el paseo.

Esta iniciativa deportiva, que en la 2ª edición logró congregar a numerosos aficionados al ciclismo, persigue concienciar a la población sobre esta enfermedad degenerativa demostrando que el acceso al deporte por parte de los afectados es una vía más para su integración social.

INFORMACIÓN ORIGINAL EXTRAÍDA DE:

http://www.teleprensa.es/madrid-noticia-328525-tercer-paseo-popular-de-los-afectados-de-esclerosis-mltiple.html

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Skip to content