Els investigadors van anunciar avui ( 10 d’octubre) que han trobat un tractament que podria retardar la progressió de l’EM a les persones en les etapes posteriors de la malaltia.  Los investigadores anunciaron hoy (10 de Octubre) que han encontrado un tratamiento que podría retardar la progresión de la EM en las personas en las etapas posteriores de la enfermedad.

En un dels primers assaigs clínics positius per l’EM progressiva , simvastatina – un medicament per reduir el colesterol – va ser trobat per beneficiar potencialment les persones amb EM secundària progressiva (EMSP).

A la fase 2 de l’assaig clínic que va incloure a 140 persones amb EM, 70 persones amb SPMS van prendre el medicament durant dos anys. Els seus resultats es van comparar amb 70 persones amb la mateixa condició que van prendre un placebo

La simvastatina prenent (80 mg) va mostrar:

Quins van ser els efectes secundaris ?

No hi va haver efectes secundaris importants associats amb simvastatina en aquest assaig, però altres detalls encara no s’han proporcionat.

Val la pena assenyalar que el juny de 2011, l’Administració d’Aliments i Medicaments (FDA), el regulador de drogues dels EUA, ha emès noves recomanacions de seguretat per a la simvastatina, citant una lesió muscular (miopatia o) com un risc associat a la major 80 mg dosi (com s’usa en aquest estudi).

Què li sembla a la Societat d’EM?

Nick Rijke, director de Política i Recerca de la Societat d’EM, va dir:

“Les persones amb EM progressiva està en necessitat desesperada de les opcions de tractament i els resultats anunciats avui són un primer pas encoratjador cap a un nou tractament barat i potencialment a les persones amb l’afecció.

“Però encara és aviat encara, i més assajos clínics seran crucials per determinar la seguretat i eficàcia de la simvastatina en pacients amb esclerosi múltiple”.

Què passa després?

L’anunci d’avui( 10 d’octubre) és la primera vegada que els resultats han demostrat que la comunitat d’investigació de l’EM. Ara haurà de ser publicat en una revista revisada per parells, on seran examinats per la comunitat científica.

Els científics aleshores us farà falta per replicar aquests resultats en assaigs clínics més grans abans que el fàrmac es pot considerar com un tractament de l’EM. 

Investigadors i finançadors

L’estudi va ser dirigit pel Dr Jeremy Chataway a l’Hospital Nacional de Neurologia i Neurocirurgia de University College London i l’Imperial College de Londres. La investigació va ser finançada conjuntament per la Fundació Moulton, la Fundació Berkeley, Col · laboració Esclerosi Múltiple Assaigs i l’Institut Nacional d’Investigació en Salut.

INFORMACIÓ ORIGINAL EXTRETA DE:

http://www.mssociety.org.uk/ms-news/2012/10/potential-treatment-found-secondary-progressive-ms

 

TRADUÏT AUTOMÀTICAMENT PER:
LA BARRA DE GOOGLE

En uno de los primeros ensayos clínicos positivos para la EM progresiva , simvastatina – un medicamento para reducir el colesterol – fue encontrado para beneficiar potencialmente las personas con EM secundaria progresiva (EMSP).

En la fase 2 del ensayo clínico que incluyó a 140 personas con EM, 70 personas con SPMS tomaron el medicamento durante dos años. Sus resultados se compararon con 70 personas con la misma condición que tomaron un placebo

Los simvastatina tomando (80 mg) mostró:

¿Cuáles fueron los efectos secundarios ?

No hubo efectos secundarios importantes asociados con simvastatina en este ensayo, pero otros detalles aún no se han proporcionado.

Vale la pena señalar que en junio de 2011, la Administración de Alimentos y Medicamentos (FDA), el regulador drogas de EE.UU. , emitido nuevas recomendaciones de seguridad para la simvastatina, citando una lesión muscular (miopatía o) como un riesgo asociado a la mayor 80 mg dosis (como se usa en este estudio).

¿Qué le parece a la Sociedad de EM?

Nick Rijke, Director de Política e Investigación de la Sociedad de EM, dijo:

“Las personas con EM progresiva está en necesidad desesperada de las opciones de tratamiento y los resultados anunciados hoy son un primer paso alentador hacia un nuevo tratamiento barato y potencialmente a las personas con la afección.

“Pero todavía es pronto todavía, y más ensayos clínicos serán cruciales para determinar la seguridad y eficacia de la simvastatina en pacientes con esclerosis múltiple”.

¿Qué pasa después?

El anuncio de hoy(10 de Octubre) es la primera vez que los resultados han demostrado que la comunidad de investigación de la EM. Ahora tendrá que ser publicado en una revista revisada por pares, donde serán examinados por la comunidad científica.

Los científicos entonces necesitará para replicar estos resultados en ensayos clínicos más grandes antes de que el fármaco se puede considerar como un tratamiento de la EM. 

Investigadores y financiadores

El estudio fue dirigido por el Dr. Jeremy Chataway en el Hospital Nacional de Neurología y Neurocirugía de University College London y el Imperial College de Londres. La investigación fue financiada conjuntamente por la Fundación Moulton, la Fundación Berkeley, Colaboración Esclerosis Múltiple Ensayos y el Instituto Nacional de Investigación en Salud

INFORMACIÓN ORIGINAL EXTRAÍDA DE:

http://www.mssociety.org.uk/ms-news/2012/10/potential-treatment-found-secondary-progressive-ms

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Skip to content