• Miguel Coca espera que hi hagi un èxit, igual que Conchi Bellorín

  • Miguel Coca espera que haya un éxito, al igual que Conchi Bellorín

La cursa de bicicleta de muntanya ‘Powerade Lisboa-Madrid BTT’, la més llarga del món amb 770 quilòmetres i en la qual participen uns 200 equips, comptarà per primera vegada amb un equip format per dos extremenys i dos madrilenys amb esclerosi múltiple (EM ). La prova se celebrarà del 30 de setembre al 2 d’octubre i els participants hauran de completar en un màxim de 55 hores el recorregut que travessa “zones com la Vall del Jerte, Alcántara i Cedillo per passar a Portugal”, ha informat la directora general de Esports, Conchi Bellorín.

Bellorín va estar acompanyada en la presentació pel placentino Miguel Coca, de l’equip de participants amb esclerosi múltiple, que va apuntar a la calor com “un dels handicap per a les persones amb EM”, malaltia crònica que afecta el sistema nerviós central. Coca va comentar que l’objectiu és arribar a meta i estan entrenant “diàriament per no deixar res a la improvisació i arribar el més en forma possible ja que, entre altres coses, es necessita anar a una mitjana de 20 quilòmetres per hora per arribar a aquest límit de temps “.

La carrera de bicicleta de montaña ‘Powerade Lisboa-Madrid BTT’, la más larga del mundo con 770 kilómetros y en la que participan unos 200 equipos, contará por primera vez con un equipo formado por dos extremeños y dos madrileños con esclerosis múltiple (EM). La prueba se celebrará del 30 de septiembre al 2 de octubre y los participantes tendrán que completar en un máximo de 55 horas el recorrido que atraviesa “zonas como el Valle del Jerte, Alcántara y Cedillo para pasar a Portugal”, informó la directora general de Deportes, Conchi Bellorín.

Bellorín estuvo acompañada en la presentación por el placentino Miguel Coca, del equipo de participantes con esclerosis múltiple, que apuntó al calor como “uno de los hándicap para las personas con EM”, enfermedad crónica que afecta al sistema nervioso central. Coca comentó que el objetivo es llegar a meta y están entrenando “diariamente para no dejar nada a la improvisación y llegar lo más en forma posible ya que, entre otras cosas, se necesita ir a una media de 20 kilómetros por hora para llegar en ese límite de tiempo”.

 

INFORMACIÓ ORIGINAL EXTRETA DE:
http://www.elperiodicoextremadura.com/noticias/deportes/lisboa-madrid-dos-extremenos-esclerosis-multiple_955810.html

TRADUÏT AUTOMÁTICAMENT PER:
GOOGLE CHROME

 

INFORMACIÓN ORIGINAL EXTRAIDA DE:
http://www.elperiodicoextremadura.com/noticias/deportes/lisboa-madrid-dos-extremenos-esclerosis-multiple_955810.html

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Skip to content