Nuron Biotech Inc. va dir el dimarts que ha completat el reclutament de 500 pacients per a un assaig pivotal d’estudi en fase II de la companyia que avalua la seguretat i eficàcia del tractament experimental per a l’esclerosi múltiple.   Nuron Biotech Inc. dijo el martes que ha completado el reclutamiento de 500 pacientes para un ensayo pivotal de estudio en fase II de la compañía que evalúa la seguridad y eficacia del tratamiento experimental para la esclerosis múltiple.
Els estudis en fase III solen ser l’últim obstacle d’un desenvolupador de medicaments i que ha de buidar abans de sol·licitar l’aprovació d’un candidat a nou fàrmac.

Nuron, una especialitat biològica d’Exton, Pa., i la companyia de vacunes, estan desenvolupant NU100 per tractar l’esclerosi múltiple remitent recidivant.
Musunuri Shankar, fundador de la companyia i CEO, va dir que espera completar l’estudi a la fi de 2013.

La companyia espera utilitzar els resultats de l’estudi per recolzar la presentació d’una sol·licitud d’autorització de comercialització europea.

L’esclerosi múltiple és una malaltia autoinmune en la qual una persona. el seu propi sistema immune ataca per error als teixits normals. S’estima que 2,5 milions de persones a tot el món i 400.000 persones als Estats Units tenen la malaltia.

Font: Philidelphia Business Journal © 2012 American City Business Journals. (14/11/2012)

INFORMACIÓ ORIGINAL EXTRETA DE:

http://www.msrc.co.uk/index.cfm?fuseaction=show&pageid=2479&CFID=4728623&CFTOKEN=30016981

 

TRADUÏT AUTOMÀTICAMENT PER:
LA BARRA DE GOOGLE

Los estudios  en fase III suelen ser el último obstáculo de un desarrollador de medicamentos y que debe despejar antes de solicitar la aprobación de un candidato a nuevo fármaco.

Nuron, una especialidad biológica de Exton, Pa., y la compañía de vacunas, están desarrollando NU100 para tratar la esclerosis múltiple remitente recidivante.

Musunuri Shankar, fundador de la compañía y CEO, dijo que espera completar el estudio a finales de 2013.

La compañía espera utilizar los resultados del estudio para apoyar la presentación de una solicitud de autorización de comercialización europea.

La esclerosis múltiple es una enfermedad autoinmune en la que una persona. su propio sistema inmune ataca por error a los tejidos normales. Se estima que 2,5 millones de personas en todo el mundo y 400.000 personas en los Estados Unidos tienen la enfermedad.

Fuente: Philidelphia Business Journal © 2012 American City Business Journals. (14/11/2012)

 

INFORMACIÓN ORIGINAL EXTRAÍDA DE:

http://www.msrc.co.uk/index.cfm?fuseaction=show&pageid=2479&CFID=4728623&CFTOKEN=30016981

 

TRADUCIDO AUTOMÁTICAMENTE POR:
LA BARRA DE GOOGLE

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Skip to content